Graviditet Fitness Nutrition
Jeg er 20 uger og stadig kører 35 miles 4 gange om ugen. Jeg stadig føler stor, men am afgjort få langsommere. Jeg vidste ikke nike sko billige online run nike gratis løbesko tiffany blå med min første, fordi jeg hørte alle de koner nike sko nz online butik fortællinger rundt løb og graviditet, men jeg louis vuitton damier var fast besluttet på at gøre forskning mig selv, og jeg er yderst behagelig løbe med denne graviditet, og jeg er overbevist om, at mine aktiviteter er sikkert for min baby. Jeg vil anbefale, at du gør din egen forskning og komme til din egen konklusion snarere end at tage nogen af vores ChEap Louis VuitTon BagS ord for det. Men stadig 5 miles 4 gange om ugen. Jeg har haft nogle folk fortæller mig til at stoppe, men min læge fortalte mig at holde på at gå. Jeg lytter til min krop og når det er tid til at stoppe, jeg gør. Jeg har altid kørt for min egen stress relief og til at holde de pounds off. Glæder sig over den vægten har været hårdt, men heldigvis jeg kan holde de dårlige dem til at et minimum ved fortsat at køre. Jeg elsker, at de gør de løbende skørterne for gravide kvinder også. Jeg er sikker på jeg får nogle sjove udseende, men det er okay.
Hello! Jeg 25 uger sammen med min første nike free 5.0 løbesko gennemgang replica louis vuitton If you don't do a good job of running your business og stadig kører stærkt, men meget langsommere. Min læge fortalte mig ikke at bekymre sig om mit hjerte ratejust sørge for jeg kan holde taler i louis vuitton luggage replica løbet af mine kørsler og at holde sig hydreret. Jeg har også læst, at kører under graviditeten kan tage 5 lv bags Boise State dage fri din graviditet og efter 2 timer off af aktiv nike shoes air max jordan arbejdskraft! Men jeg har svært ved at finde søde løbetrøjer til Nike gratis løbesko salg slid, jeg bestilte en kaldet BornFit det ikke passer, som beskrevet, så jeg returnerede det. Nike har et par under deres regelmæssige kvinders linje, der har været arbejdet i en XL størrelse, men de har ikke hvid som en mulighed. Nogen forslag?
Dette er min første baby og am i øjeblikket 17 uger. Jeg er bare at komme tilbage til at køre efter min første trimester. Jeg var en temmelig ivrig løber, før jeg blev gravid og havde håber at fortsætte hele vejen igennem, men kører i første trimester var næsten umuligt for mig. Jeg følte aweful!! Nauseous, vomitting og udmattet hele tiden. Jeg føler faktisk 100% bedre, og nu, at vejret endelig bliver varm, jeg kløe at komme tilbage ud at køre! I dag løb jeg 4 miles og følte fantastisk. Min bedste træning, da jeg har været gravid. Jeg var overrasket betragtning af at jeg ikke havde været kører over de sidste 12 uger. nike free run 2,0 womens salg håber jeg at fortsætte med at køre nike gratis run 2.0-womens gennem det meste af min graviditet men jeg har en fornemmelse af, at hen imod slutningen, vil jeg være back nike free 7.0 v2 review for at walking, hvilket vil være fint. det er rart at have en blog for gravide motherstobe!
Jeg løb gennem min sidste graviditet op til 38 uger. Min OB fortalte mig ikke at tænke på mit puls bare ikke at blive alt for udmattet og at drikke masser af væske. Jeg er 13 uger med min nuværende graviditet og køre igen. Tal med din OB, og hvis du ikke kan lide, hvad han eller hun siger,, få en anden udtalelse.
De er gode begge bøger med inspirerende historier. Hvis du er sunde og føler stor, når du kører, ingen nødt til at stoppe. Bare lyt til din krop. Som en runner allerede du er i harmoni med din krop. Den 140 bmp er old school og umuligt at opretholde med alt det ekstra blod løber gennem dine endnu ikke justeret årer.
Held og lykke og holde det op. Det gør gør arbejdskraft lettere. Med min første, fortalte min læge mig om ikke at løbe Nike sko på salg overhovedet. Jeg senere fandt ud af at han var overdrevent causious om næsten alt-og swithched læger. Jeg løb gennem 25 uger med min 2nd. RePlica LouIs VuiTton BaGs Jeg agter på at gøre det videre med denne ene!
Faktisk var jeg træning til www.filemybknow.com et maraton, da jeg fandt ud af jeg var pregant og havde kørt et maraton 3 måneder forud. Min læge støttede mig kører maraton, så længe temperatuire ikke fik over 80, lovede jeg til at løbe med en person responsable, og jeg forblev hydreret. Hvis du har nogen bekymringer om din egen sundhed eller sundheden for dit barn, bør du altid rådføre sig med en Cheap Louis Vuitton Bags . Tom Petty did once læge eller andet sundhedspersonale. Venligst gennemgå Privacy Policy og Terms of Use før du bruger dette site. Din brug af webstedet angiver din accept af at være bundet af Brugsvilkår |